Tuesday, November 4, 2008

韓國之旅 by Mandy

So happy! 又有good news! 真係要多謝瑪花,纖體成功後,有好多good jobs,好似最近和一間韓國航空公司,拍了全新電視廣告,更是唯一一位非韓國藝人,令我so proud of myself!

不說不知,第一次上去casting,被人大讚有camera face,真係好開心,但原來他們私底下和經理人說,希望我可以減重,keep番好身型就perfect,還建議我食減肥丸,務求迅速落磅,oh……好hurt! 不過,我明白韓國人追求完美,整容呀,隆胸呀,抽脂呀都好輕鬆平常,對外表要求好高,要打入他們的market,自己一定不能被比下去,由頭到腳都要100分,我在中國和日本也有不少出鏡機會,這是第一次到韓國發展,只許成功,不許失敗!



第一次到韓國發展,心情緊張

But Pills? Absolutely No! 自己都聽過好多news,知道食減肥藥好多side effect,仲可能會有情緒問題,好似depression咁,認識了瑪花的consultant(Joey)和nutritionist(Joanne)後,更了解到slimming可以好healthy,只要識飲識食,加上跟足tailor made 的treatments,很快就有amazing result,果然令韓國人好surprise,shooting時,更對我的body shape十分滿意,一定會大受歡迎! 美麗,其實可以好natural。

Mandy Lieu

No comments:

Post a Comment